Tevredenheidsonderzoek

Klanten houden is minder kostbaar dan nieuwe klanten vinden. Datzelfde geldt voor medewerkers. Daarom is het goed om met enige regelmaat vinger aan de pols te houden over de klant- en medewerkerstevredenheid.

Hoe denken uw klanten/medewerkers over uw organisatie, producten en/of diensten? Wat vinden ze van uw service, klachtenafhandeling en/of arbeidsvoorwaarden? Kortom: met een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek krijg u inzicht in wat u goed doet en wat beter kan of moet. De resultaten kunt u gebruiken om maatregelen te nemen om bestaande én nieuwe klanten nog beter van dienst te zijn en uw medewerkers te behouden.

Een klant- en/of medewerkerstevredenheidsonderzoek is een onmisbaar hulpmiddel om uw organisatie te verbeteren en te zorgen voor gelukkige en loyale klanten en medewerkers.

Happy Survey

Happy Survey is een gebruiksvriendelijk en eenvoudig instrument om tevredenheidsonderzoek uit te voeren. Een product waar iedereen blij van wordt!

Het is ook mogelijk om de PREM Wijkverpleging of een vragenlijst voor accreditatiepunten van het Kwaliteitsregister Tandartsen af te nemen middels Happy Survey.

Kijk voor meer informatie op happysurvey.nl of neem contact met ons op.